Prowadzi terapię integracji sensorycznej indywidualnie oraz zajęcia sensomotoryczne w grupach, w nurcie integracyjnych terapii ruchowych, mających na celu zoptymalizowanie funkcjonowania dziecka w środowisku rodzinnym i społecznym, uwzględniając jego możliwości psychofizyczne. Terapia poprzedzona jest oceną (diagnozą) procesów sensomotorycznych i możliwości poznawczych u dziecka.
Posiada II stopień terapeuty integracji sensorycznej i siedmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z problemami uwagowymi, grafomotorycznym i ogólną niezgrabnością ruchową, sprawiającą dziecku trudności.
W trakcie studiów pedagogicznych na kierunku pedagogika rodziny ukończyła szkolenie teoretyczne i roczny staż praktyczny, organizowany przez Ośrodek dla dzieci z autyzmem Fundacji Synapsis w ramach zespołu Środowiskowego. Zdobyła doświadczenie w pracy w placówkach przedszkolnych i szkolnych w oddziałach integracyjnych, pracując z dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa i zaburzeniami mowy. Ukończyła kurs przygotowujący do prowadzenia zajęć metodą Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Scherborne.
Prowadzi warsztaty dla rodziców na podstawie „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” Joanny Sakowskiej.
Jest autorką warsztatów dla dzieci przedszkolnych pt. „Od dźwięku poprzez rytm do słowa”, skonstruowanego z myślą o dzieciach stojących u progu szkoły – jest to cykl półrocznych spotkań, stanowiących bazę kształtującą kompetencje do sprawnego czytania w pierwszych latach szkolnych.